Ariza Patria reacts to ban of Citayam Fashion Week which promoted LGBT in Indonesia KossyDerrickBlog KossyDerrickEnt

KossyDerrickEnt

Your favourite Entertainment Blog for trending Gist, Celebrity News and gossip, food and Hollywood Celebrity news. For advert and sponsored post, contact: [email protected]

Breaking News

Search This Blog

Before you used this banner

Translate

Thursday, July 28, 2022

Ariza Patria reacts to ban of Citayam Fashion Week which promoted LGBT in Indonesia

Information reaching Kossyderrickent has it that Ariza Patria has reacted to ban of Citayam Fashion Week which promoted LGBT in Indonesia. (Read More Here).



According to information, the police in Indonesia has put a stop to Citayam Fashion Week, which saw men dressing like women and women dressing like men. 

Ariza applauded the police as he said the children in Indonesia need to be protected from the LGBTQ world. 

Ariza Patria wrote: "1/ Kami wajib melindungi anak2 dari promosi LGBT, termasuk di Citayam Fashion Week. Kami juga wajib menyediakan ruang untuk anak2 kita berekspresi. Bersama DPRD DKI Jakarta, ruang terbuka yang keren akan terus kami perbanyak dan perjuangkan.

"2/ Selain melindungi anak2 dari promosi LGBT, kami juga berkewajiban melindungi anak2 dari perilaku konsumtif, boros, pergaulan bebas, narkoba, rokok, kecanduan gadget, putus sekolah, dll.

"3/ LGBT itu mengaburkan identitas dan jati diri anak-anak, menjerumuskan anak ke pergaulan bebas, penyimpangan seksual, penularan penyakit kelamin, membuat anak-anak kita kehilangan norma-norma, etika, budaya, agama, dll.

"4/ Yuk bersama, mari terus kita bergotongroyong menjaga anak2. Kita akan tua, pensiun, wafat dan dilupakan. Anak2 kita inilah yg akan mengurus keluarga, lingkungan, bangsa, negara bahkan dunia. Menjaga anak2, melindungi mereka adalah menjaga masa depan Indonesia. #arizapatria."

No comments:

Advertise With Us